مطالب جذاب و خواندنی

پیچک


مطالب جذاب و خواندنی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مطالب جذاب و خواندنی و آدرس farid4.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






استخاره آنلاین با قرآن کریم


تعبیر خواب آنلاین





آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

مردی که با معرفی خود به عنوان مامور شرکت گاز وارد خانه زنان می‌شد و به آنان تعرض می‌کرد در بازجویی‌ها به تجاوز به ۱۹ نفر اقرار کرد. چندی قبل زنی به پلیس آگاهی شهرستان مرند رفت و با شکایت از یک مامور قلابی به کارآگاهان گفت: «در خانه تنها بودم که زنگ به صدا درآمد. وقتی در را باز کردم مردی خودش را مامور گاز معرفی کرد و گفت برای قرائت کنتور آمده است.
من هم به او اجازه دادم وارد شود اما آن مرد به محض ورود به خانه به سمتم حمله‌ور شد. در حالی‌که به شدت ترسیده بودم سعی کردم با جیغ و داد و مقاومت او را فراری بدهم. آن مرد وقتی دید نمی‌تواند کاری انجام بدهد گوشی تلفن همراهم را از دستم درآورد و به سرعت فرار کرد.»
ماموران با شنیدن اظهارات این زن تحقیقات خود را آغاز کردند و فهمیدند چندی قبل نیز یک زن دیگر علیه فردی با مشخصات مشابه شکایت کرده و گفته بود توسط متهم ناشناس مورد تعرض قرار گرفته است. این زن بار دیگر به پلیس آگاهی احضار شد و درباره واقعه رخ‌داده، چنین گفت: «آن مرد به بهانه خواندن کنتور گاز وارد خانه شد و بعد از اطمینان از اینکه من در منزل تنها هستم به سمتم حمله کرد و با تهدید مرا به یکی از اتاق‌ها کشاند. من به شدت ترسیده بودم و جان خودم را در خطر می‌دیدم با این وجود سعی کردم با خواهش و التماس خودم را از چنگ آن مرد نجات بدهم ولی او بدون توجه به گریه‌هایم مرا مورد آزار قرار داد و به سرعت فراری شد.»
کارآگاهان در ادامه تحقیقات بهترین راه برای شناسایی مجرم فراری را در ردیابی تلفن همراه مسروقه دیدند و با این ترفند توانستند رد او را در یکی از روستاهای اطراف مرند پیدا و این جوان ۲۹ساله را که رضا نام دارد بازداشت کنند. در حالی‌که بازجویی‌ها از این مرد آغاز شده بود زنان دیگری نیز به پلیس آگاهی رفتند و علیه مامور قلابی گاز شکایت کردند. همه این افراد که زنان خانه‌دار بودند به محض دیدن رضا او را مورد شناسایی قرار دادند و به این ترتیب متهم تمامی راه‌ها را برای فرار از زیر بار اتهام به روی خودش بسته دید و به جرایمش اقرار کرد.
او گفت: «من صبح‌های زود در خیابان‌ها پرسه می‌زدم و خانه‌ها را زیرنظر می‌گرفتم همین‌که می‌دیدم مرد یک خانه در حال بیرون رفتن است آنجا را نشان می‌کردم و دقایقی بعد با معرفی خودم به عنوان مامور اداره گاز وارد منزل می‌شدم و با سوالاتی که همان ابتدای کار می‌پرسیدم از تنها بودن زن صاحبخانه مطمئن می‌شدم.» این مرد ادامه داد: «بعد از آن بود که برای اجرای نقشه‌ام وارد عمل می‌شدم و با زور و تهدید به زنان تجاوز می‌کردم و سپس به سرعت پا به فرار می‌گذاشتم. من هرگز فکر نمی‌کردم دستگیر شوم چون به این نتیجه رسیده بودم که زنان از ترس آبرویشان اقدام به طرح شکایت نمی‌کنند.»
کارآگاهان که احتمال می‌دادند رضا زنان زیادی را قربانی نقشه‌های خود کرده باشد به تحقیق در این رابطه ادامه دادند و در نهایت ۱۹ زن از وی به عنوان متجاوز شکایت کردند و خواستار مجازات او شدند. این در حالی‌ است که پلیس احتمال می‌دهد متهم زنان دیگری را نیز مورد آزار قرار داده باشد اما آنها به دلیل ترس از آبروی خود از طرح شکایت خودداری کرده‌اند.
بنا بر این گزارش در حال حاضر کارآگاهان به تحقیق پیرامون این پرونده ادامه می‌دهند و امیدوار هستند ابعاد تازه‌ای از جرایم این فرد را فاش کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, ] [ 15:19 ] [ فرید محمودیان ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش آمدید
لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 347
بازدید کل : 525475
تعداد مطالب : 456
تعداد نظرات : 116
تعداد آنلاین : 1